aliidadeubler

Alla inlägg under november 2012

Av alida deubler - 24 november 2012 14:25

Förlåt för min dåliga uppdatering, men jag har inte riktigt haft tid. Kommit hem från praktiken, ätit och varit jättetrött så har inte haft orken till det.
Plus att jag har världens sämsta dator! Men ska förmodligen köpa ny på fredag, då blir det mera uppdatering på bloggen!
Tandställningen sätts in på torsdag, närvös.. Får väl se hur det går.
Nej, men nu ska jag titta klart på xfactor och sen gå till Alexandra och Chloe :)
Ha det bra, pussss

Av alida deubler - 19 november 2012 22:02

Idag har jag mest bara tagit det lungt och försökt vila upp mig, stannade hemma ifrån praktiken idag med min jävla förkylning som inte vill försvinna!
Igår kunde man knappt höra vad jag sa för att jag var så täppt i näsan :p Men imorgon ska jag försöka gå till praktiken igen, saknar alla underbara barnen!
Just nu känns det som jag är halvt död inombords, så jävla trött men ändå inte.. Sitter och bara väntar tills den 29:onde, då jag ska få räls där uppe, får väl se hur mycket jag kommer att klaga :p
Nu orkar jag inte sitta här längre så om det är något, hör av er!

Ha en fortsatt trevlig kväll :*

Av alida deubler - 17 november 2012 11:34

Kom precis ur duschen, ska fixa och så lite i mitt rum och packa lite det jag ska ha med mig, sen så blir det en sista kväll med teater gänget i köping! Och då ska man njuta som bara den! Underbar gänget.
Sen imorgon ska man till Glanshammar för att fira mina kusiner som fyllt, det skrev jag ju igår.. Haha!
Men ja, sen senare imorn kväll ska man gå på twillight part 2, blir bjuden :) Och sedan hem skjutsad till örebro ifrån arboga! Det är riktigt najs, men nu har jag inte tid för att sitta här och skriva, nu måste jag skynda mig och fixa iordning allt.
ha en riktigt skön lördag, puss.

Av alida deubler - 16 november 2012 20:16

Hej alla goa läsare!
Idag har jag bara legat i sängen för att vila upp mig, mådde inte så speciellt bra igår på kvällen..
Kräktes lite och det är fan de värsta som finns, många som håller med mig tror jag?
Men jag tror det bara var något tillfälligt, eller snarare en mild magsjuka. Tur att den inte varade längre än vad den gjorde.
Någonting som jag saknar oerhört mycket är kärleken, känna att man är älskad av nån, eller att veta att man har nån där som man kan älska och blir älskad tillbaka.
Imorgon ska jag åka till mamma i arboga som är hos mormor och morfar för att sen jobba en sista dag på teatern i köping! Och sedan fira mina kusiner på söndag :) Som har blivit stora pojkar!
Ska försöka att skriva ett litet inlägg imorn och på söndag om jag får nån tid till det, annars skriver jag på söndag kväll när jag kommer hem!
Nu avlsutar jag detta med en bild som är tagen hos min pappa när jag skulle fira min finaste Evali som fyllde 18.    


Av alida deubler - 15 november 2012 15:53

Hej!

Jag har nu skaffat en ny blogg för att glömma alla gamla minnen och så, och vi får se hur det går. Men man ska ju alltid hoppas på det bästa. I måndags så började jag min praktik på almby förskola och det är nått så grymt underbara barn där! Jag vill verkligen inte sluta där!

Det är så roligt att jobba med barn, för man känner sig så omtyckt och det är så mysigt också ! :)

Kommer väl att skriva lite om mitt liv och min vardag i denna blogg. Så jag hoppas att du gillar det du läser! Men kom med många förslag på om vad jag ska skriva! Så det inte blir likadant varje dag :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Jag är en glad och trevlig tjej på 17 år. Och i denna bloggen så kommer jag att skriva lite om min vardag och mitt liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards